O iniţiativă frumoasă, marca Auchan

Azi am fost să fac cumpărăturile din Auchan-ul din AFI Palace Cotroceni. Nimic neobişnuit. Au un program de self care foarte drăguţ în zona de legume, în sensul că te duci şi-ţi cântăreşti singur. Dar nu asta e ideea.

Mi-a plăcut când casieriţa mi-a înmânat o chestie mică din carton (cred că jeton se numeşte) pe care trebuia s-o introduc într-una din urnele ce păzeau de o parte şi de alta hipermarketul.

Mi-a zis pe scurt despre ce e vorba şi eu, încântată, am bătut cale lungă cu traistele mele, până ce am ajuns să votez.

Este vorba că Auchan derulează o campanie numită Mobilizatron, cu ocazia aniversării de 10 ani (sau asta am înţeles eu).

Ce înseamnă? Auchan, prin această minunată strategie de marketing, dar şi prin dorinţa de a ajuta, îşi lasă clienţii să aleagă una din cauzele nobile propuse : donare de alimente către copii şi bătrâni, plantarea de copaci în mediile expuse riscului, dar şi renovarea unei şcoli sau grădiniţe.

Ce e drăguţ? E că Auchan donează 10000 euro către una dintre aceste cauze. Şi ce mai e drăguţ? E că puteţi vota şi de pe site-ul Auchan, din rubrica Mobilizatron. Eu am votat şi în AFI şi am venit şi pe site.

Susţin acţiunea de ecologizare. Cred că e o acţiune care are beneficii pe termen îndelungat. Besides, e frumos să vezi o acţiune amplă de ecologizare, când toate companiile defrişează ilegal. You got the point.




Postări populare